Formulár objednania servisu spotrebiča Beko

Pre zadanie požiadavky na servis budete potrebovať názov modelu, výrobné (sériové) a produktové číslo vášho spotrebiča.

Tieto údaje sú umiestnené na výrobnom štítku spotrebiča. Výrobný štítok je u každého typu spotrebiča umiestnený inde.

  • práčky a sušičky – po otvorení dvierok je umiestnený na prednej časti krytu;
  • chladničky – v oddelení na zeleninu na ľavej alebo pravej strane chladničky;
  • sporáky, vstavané rúry a varné dosky – na zadnej strane krytu alebo vo vnútri spodnej zásuvky;
  • umývačky – na pravej hrane dverí.

SKU_SN_MODEL_BEKO

Pre účely agendy týkajúcej sa opravy spotrebiča spracovávame osobné údaje. O rozsahu, úkonoch a právnych podrobnostiach si môžete prečítať na stránke o spracovaní osobných údajov (otvára sa v novom okne, aby ste neprišli o už zadané dáta vo formulári).

* Takto označené údaje sú povinné.

Dátum zakúpenia.

Kedy ste produkt zakúpili?

Údaje o produkte

Druh opravy
Produktové číslo
Výrobné číslo (bez pomlčiek a medzier)
Číslo predajného dokladu
Sken predajného dokladu
Maximálna veľkosť súboru je 2 MB. Nahrávajte obrázok alebo pdf.
Číslo certifikátu predĺženej záruky
Názov predajcu
Mesto predajcu

Závada

Popis závady
Prílohy - maximálna veľkosť súborov je 10 MB. Nahrávajte obrázok, pdf alebo video.




Kontaktné údaje, kde sa spotrebič nachádza

Meno
Priezvisko
Ulica a č. p.
Mesto
PSČ
Telefón
Telefón ešte raz
Email
E-mail ešte raz
Opíšte z obrázka
Opíšte z obrázka